.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نتايج آرا در حوزه‌هاي انتخابيه استان گلستان
در حوزه انتخابيه گرگان، آق‌قلا و بهاران از مجموع ‪۲۱۴‬ هزار و ‪ ۳۴۶‬راي مواخذه، حجت‌الاسلام "سيدعلي طاهري‌گرگاني" با كسب ‪ ۷۹‬هزار و ‪ ۶۶‬راي و كسب حد نصاب لازم به مجلس شوراي اسلامي راه يافت.همچنين "عبدالحسين ناصري" و "عبدالناصر ايزدي".....
نتايج  آرا در حوزه‌هاي انتخابيه استان گلستان

رييس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: پس از پايان مهلت راي‌گيري هشتمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در استان گلستان و شمارش آرا، كار جمع‌بندي اين آرا نيز به اتمام رسيد.

فتح‌الله نوريا افزود: برهمين اساس و پس از اعلام صورت جلسات فرمانداري‌هاي حوزه‌هاي انتخابيه از مجموع هفت كرسي نمايندگي مجلس براي استان گلستان، سه نامزد به صورت مستقيم و با كسب حد نصاب لازم آرا به مجلس راه پيدا كردند.

به گفته وي، همچنين براي چهار كرسي ديگر نمايندگي، در چهار حوزه انتخابيه اين استان رقابت نامزدها به مرحله دوم كشيده شده است.

وي تصريح كرد: در حوزه انتخابيه گرگان، آق‌قلا و بهاران از مجموع ‪۲۱۴‬ هزار و ‪ ۳۴۶‬راي مواخذه، حجت‌الاسلام "سيدعلي طاهري‌گرگاني" با كسب ‪ ۷۹‬هزار و ‪ ۶۶‬راي و كسب حد نصاب لازم به مجلس شوراي اسلامي راه يافت.

وي ادامه داد: در حوزه انتخابيه علي‌آباد كتول، از مجموع ‪ ۶۱‬هزار و ‪۸۰۵‬ راي ماخوذه "اسدالله قره‌خاني‌آلوستاني" با كسب ‪ ۲۲‬هزار و ‪ ۱۸۶‬راي و در حوزه انتخابيه مينودشت و كلاله نيز از مجموع ‪ ۱۳۲‬هزار و ‪ ۲۴‬راي، "سيدنجيب حسيني" با كسب ‪ ۴۱‬هزار و ‪ ۶۵۷‬راي به مجلس راه يافتند.

رييس ستاد انتخابات استان گلستان يادآور شد: در حوزه انتخابيه گرگان، آق‌قلا و بهاران انتخاب دومين نماينده به دور دوم كشيد شد و "عبدالحسين ناصري" و "عبدالناصر ايزدي" به ترتيب با ‪ ۴۶‬هزار و ‪ ۳۹۵‬و ‪ ۴۴‬هزار و ‪۳۱۶‬ راي در مرحله دوم رقابت خواهند كرد.

به‌گفته وي، در حوزه انتخابيه كردكوي، بندرتركمن و بندرگز از مجموع ‪۱۱۸‬ هزار و ‪ ۶۱۰‬راي ماخوذه، "محمدجواد نظري‌مهر" و "عبدالحكيم فيروزي" نيز به ترتيب با كسب ‪ ۱۹‬هزار و ‪ ۷۸۲‬راي و ‪ ۱۹‬هزار و ‪ ۱۶۲‬راي به دور دوم راه يافتند.

وي اظهارداشت: در حوزه انتخابيه راميان، آزادشهر و فندرسك نيز "مرادعلي منصوري‌رضي" با كسب ‪ ۱۷‬هزار و ‪ ۲۸۴‬راي و "عباس حق‌پرست" با كسب ‪ ۱۴‬هزار و ‪ ۶۹۵‬راي از مجموع ‪ ۸۰‬هزار و ‪ ۴۲۸‬راي براي كسب كرسي در دور دوم با هم رقابت خواهند كرد.

وي ادامه داد: در حوزه انتخابيه گنبدكاووس نيز "بايرام‌گلدي برمك" با كسب ‪ ۲۴‬هزار و ‪ ۶۴۷‬راي و "عبدالله رستگار" با كسب ‪ ۲۲‬هزار و ‪ ۲۵۲‬راي از مجموع ‪ ۱۳۱‬هزار و ‪ ۸۱۴‬راي براي كسب كرسي نمايندگي مجلس در مرحله دوم رقابت مي‌كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.